Thursday 20 February 2014

UPDATE! UPDATE! UPDATE!

Salam. Kawan2 semua, sorry lama beno tak update blog ni..
2 tahun kot! memang betul2 lama! ngehehe. Sorry sangat2.
Memang terlalu busy and access to internet to sangat la
restricted tu la yang jadi tak update2 blog tu. Oleh kerana la
ni baru nak update blog, maka, apa yang anda semua bakal
lihat di wall blog saya adalah post2 resipi2 yang saya dah
pernah buat dan sekarang ni baru ada masa nak upload
dalam blog. Jadi postnyer caca marba sikit. Ada yang lama,
ada yang baru. Tapi Insya Allah, resipinya tetap jelas.
Insya Allah, lepas ni saya akan lebih aktif berblogging
compare to 2 tahun yang lepas. Saya sedang berusaha untuk
kumpul journal2 memasak saya selama saya di negara orang
ni untuk berkongsi dengan kawan2 sekalian! :)

ok la kawan2, pasni ada evening masterclass plak. Saya undur
diri dulu yer. Nak kena siap2 pegi kelas. :)

No comments:

Post a Comment